Sunday, 15 April 2012

apakah itu cinta??

salam semua... (^_^)v

lama dah x menjenguk kat sini haaa..bukan hape..aku lebih jadik stalker blog2 korang je..seronok ek baca korang punya luahan..coretan..perkongsian..

by the way.. aku tak tau nak cerita kan pape pon.. cuma entah aku rasa nak  kongsi kan gak tentang rasa hati nih..harap2 korang jangan lah menguap membacanya ek..

cinta...
hadir tanpa kusedari..
tanpa ku pinta..
tanpa amaran..


hati..
perlukah disakiti..
perlukah dipendamkan..
perlukah diluahkan..


kata-kata..
jika ku luahkan tidak akan sama seperti yang di bicara oleh hati..
setiap ucapan yang di luahkan tidak bisa untuk menceritakan dan menggambarkan segalanya..
sesungguhnya.. hanya ALLAH s.w.t yang maha memahami..mengetahui..mengerti..


kata2 nih tercetus tyme aku tetiba boleh teringatkan insan yang amat kudambakan..namun hendak ku luahkan dengan kata-kata kepadanya agak sukar kerana aku belum lagi di beri kekuatan dan tidak berkeyakinan untuk melakukannya..

biarlah ku pendamkan..biarlah hanya pencipta ku yang maha esa lagi maha kuasa untuk mengerti dan meyelami hatiku ini... +_+

dengan ini inginku sertakan sebuah lagu ... hayatilah ~~~




::  HANYA TUHAN YANG TAHU ::



No comments: