Wednesday 23 November 2011

cabaran dalam pekerjaan..

aduii...dah 2 3 kali aku dok kluar masuk bilik boss..dah tu sape suruh tak kasi telefon yang boleh "call out" kat meja aku..hohohoo ( kalo ade pun mesti menyimpang punye keje)
dah tu naik kematu pulak jari jemariku ini dok tekan2 punat telefon mengharapkan sahutan dari pihak sana tapi hampeh!!!!pastu kene bebel pulak dah dengan akak yang bagi arahan kat aku tuh.."Qila, ko kene call org tu sampai dapat tau..kalo tak ko jawab nanti dengan HQ..akak tak nak tolong...."
yang aku heran..boss aku pun takde pulak acting camtu..boss aku tu steady je org nye..tak suke nak bebel2..
tapi kan..dalam dia bebel2..aku suke gak..bukan sebab suke kene marah tapi dia sambung dengan cerite pasal anak buah dia..bla bla bla..n so on lh..hahahahaaa!!!(ketawa jahat)

No comments: