Monday 2 January 2012

bye 2011..hye 2012 (^_^)v

salam....morning ols..
salam tahun baru ea....kalo tengok kat fb..twitt..blog..semua orang dok wish2 kan3...oleh itu aku pon tak mau ketinggalan k...hahhahaa
haa...camne dengan permulaan tahun nih..dah tanam azam baru???tak pun korang kene langsaikan dulu azam lame yang masih tertunggak tu..
umo pulak dah makin bertambah ea...papepun muka mesti masih maintain kan3...

untuk tahun nih...aku kene langsaikan azam aku yang tahun lepas punye..mane tidak nye..asyik dok tanam azam baru tapi tak jugak capai2..korang jangan pulak jadi cam aku ea..

mase mlm tahun baru tu aku sedih sangat..mane tidaknye..kwn2 aku yang lain smua balik kampung..sambut dengan family diorang..aku pulak sambut dengan family rumet ku n kawan aku yang sorang g..malam tu aku call lah emak..mak kate takpe..g pun kat kampung cuaca dh ok..xde la banjir cam aritu...p dia sedih lh sebab anak2 dia takde kat umah..yang ade adeq aku yang kecik2 n kak long aku..yang akak nombor 2 takde..dia ikut suami yang kene transfer ke kelantan..aku pulak kat kampus..adeq aku yang sorang g kat kampus gak..cian mak aku..p takpe..minggu depan qila balik ea mak..sabo je lh ea..ayah n adeq2 lain kan ade...sobbb3 T.T

dah2..jangan dok sedih2..isnin nih cutiii....esok lh kan3..selasa pulak dh start kuliah balik..adui..lame dh tak masuk class..sem lepas praktikal  kat syarikat luar..tup2 aku tengok jadual apuuhhh..selasa ade class yang clash lh..ape lah P.A aku nih..suruh pulak anak2 dia ambik kursus untuk last sem tyme sem nih..mane lah tak clash nye..camne pulak dengan kawan2 aku yang ade paper diorang sangkut..mesti payah nak organize time table diorang..takpe classmat ku..esok aku call P.A kite ek..t aku gtau kat dia pasal jdual waktu tu..korang jangan isau..

k lah..dh lewat dh nih..nanti culas pulak asenye nak bangun subuh kang..mampus aku..daaa


No comments: