Saturday 11 February 2012

perginya seorang insan yang baru ku kenali (-_-)'

assalamualaikum pembuka bicara..lama x bersua..hehheee

maaf ek semua..kebelakangan ni aku sibuk sikit..bukan ape..dah hidup sebagai seorang student..haaa tu yang tak dapat nak larikan diri dari semua nih..

minggu nih kureng sikit buzy dengan study dalam clazz nya..cuma yang banyak minggu nih quiz..quiz..n quiz..huhh..penat sungguh..

jumaat lepas aku ada interview dengan sorang lect nih..interview nih bukannya semata-mata aku dapat keje ke ape ke..interview nih special sikit sebab interview after practical kat syarikat aritu..masa aku sem lepas..
nih aku dah masuk sem 5..insya ALLAH..kalo takde halangan akan ku genggam diploma of business management product by http://www.poliku.edu.my/v3/

fuhh!! lega sungguh lepas kene interview..nasib baik lect yang interview aku tu sporting giler..walaupun ada gak soalan yang dia tanye aku tak dapat nak jawab..bukan ape..aku tak expect pun yang dia akan tanye pasal perbezaan syarikat FELCRA dengan SALCRA..kalo FELCRA tu tau la aku..p kalo SALCRA tu mane lah aku tau..hehee..walaupun bangunan SALCRA tu aku selalu n selalu aku limpas tapi takde nya aku nak tau pasal syarikat tu..pastu aku goreng je lah..entah ape2..lect tu pulak senyum je..mungkin dia fikir n dapat detect yang aku kelentong dia kot..hahhaaaa...pape je lh..mintak2 dia baik hati n bagi aku markah yang baik punyeee...hhehehee....amin2

hari jumaat tu gak aku terkejut besar bile dapat tau yang lect yang ajar aku n member ku business finance meninggal dunia akibat teettttt..tak pasti gak aku punca nye ea..bukan ape..mlm tu aku call lect yang ajar aku undang2 gtau yang dia umah lect tu kene rompak n dia kene bunuh skali..tak tau pulak sahih ke tak..pape pun aku ucapkan takziah tuk ahli kuarga allahyarham puan azizah bin sapawi selaku lect yang ajar aku business finance sem nih.. Al-Fatihah kami ucapkan..semoga roh beliau dicucuri rahmat-Nya..korang yang baca ni pun kene r sedekahkan Al-Fatihah tuk beliau ek..bagi yang Islam je lah ea.. (^_^) thanks.. ni ade berita sikit yang aku kongsikan ek..korang bace r sendiri untuk info je ek..


panjang gak aku nih membebel..penat telinga korang dengar aku membebel ek..k lh..c u ols next entry..daaa

(^_^)v peace n smile always!!

No comments: