Saturday 21 September 2013

Majlis Sambut Menantu : Ukhti Nor Shamila Budang

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera...

Firstly, i would like to share the pictures tyme wedding kak sha yang aku tulis kat entry barakallah ya ukhti aritu..aler, senior aku tyme poliku tu..

Jom layan...tapi tak lengkap sangat sebab ni je yang ade dalam simpanan aku..yang lain2 tu aku tak sempat nak mintak sebab majlis abis lewat petang..terus terus tu kami kemas kemas n rehat jap..dalam jam 9 malam pulak aku pack barang n balik umah kat kajang sebabnye keesokkannye tu aku keje..so, tak menyempat nyempat aku dah blah after tolong ape yang patut la ye..tak dok ey aku blah teruih tanpa nolong ye..gpun kene la tunggu sampei abis majlis sebab ey diorang yang arrive aku balik umah..thanks ye bang ngah, kak ngah, kak long n kak sha sebab hantar kila sampai umah..walaupun penat menguruskan majlis petang tu bang ngah sudi jugak ye drive tuk ngantar kila kat kajang yang perjalannya lebih kurang sejam.. dari sg.buloh - kajang.. syukran jazilan ya akhi n ukhti sekalian..jasamu dikenang..

pasangan mempelai yang dirai



bang chik, bang min, kak sha, kila

mempelai + achik




team WANIS CARE yang telah membantu bagi menjayakan majlis tersebut





giftdoor gurls


bunga mangga gurls plus giftdoor gurls




wif member bang min yang sama study kat jordan

kak long n his permata hati


ateh, ummi, bang min, kak sha, guest

me as her pengapit

c cute anak achik

semoga bahagia & berkekalan until jannah..insha'allah




Lastly, kila nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada ummi & ayah serta keluarga yang memberi layanan seperti keluarga sendiri walaupun kita hanya baru bersua muka buat pertama kalinya..namun, kemanisan ukhwah amat amatlah kila rasai..terasa diri ini seperti sudah lama kenal dengan kalian semua..subhanallah..


ayah & ummi



Ok lah..sampai di sini sahaja untuk kalini..insha allah, akan berjumpa dalam entry yang lain k..

p.s : doakan kesejahteraan blogger mamaisyah yang agak kurang sihat..semoga keadaan kembali
       seperti sediakala..amin3

To mamaisyah , get an enough rest ok..no stress2, makan banyak2..hihii










No comments: