Tuesday 14 May 2013

Lame Tak Jumpe

Assalamualaikum w.b.t n salam sejahtera..

Hye ols..ape kabar kalian..harapnye sihat la ye..macam biase, aku nih selalu je kalau nak update kan blog tyme cenggini la..bukan ape..line kat umah ni macam siput..(sesuke ati je aku nak ngate ek..) sorry2..padahal yang sebenarnye aku nih pemalas yang amat..dari tadi dok stalker blog orang lain..suke la bace orang punye coretan yang amat creative berbanding dengan aku yang haprak ni ha..harap korang sudi la ye menghadap umah aku yang tak seberapa ni..thanks a lot bebeh..

Kali ni aku nak share kan sikit pict yang telah lama bertapa kat dalam peti buruk aku nih..(ayat kemain lagi aku ni ye..) jangan marah naa..nanti kene jual 2 singgit..heheee..harap korang sudi2 kan la mata tuk dicuci oleh pemandangan yang tak semenggah ni ye..




ecah (ex-roomate), alice n deqja







masa untuk memenuhkan perut..bismillah..

alice nak bolot oren tu sensorang..nah..amik ko..p jauh2 sana..


tyme to berkumbang..tapi kat pantai ye..bukan kat sawah..hahhaaa

our driver..hehehee..thanks beb!!

(^_^)v  peace !! 
So, itu lah aktiviti yang selalu kitorang buat kalau dah berkumpul bersama..but for uols information, i love a beach sesangat..tapi sejak aku kat semenanjung especially kat kajang ni..tak de nye aku jumpe mane2 pantai..mase aku dok kat kelantan memang dah google n dah plan nak pergi pantai kat situ sebab dengar kate banyak pantai n cantik2 tapi belom berkesampaian..mase hujung minggu lepas 11.5.13 tu aku g jap..plan nak g pantai dengan member...tup2 akak gtau yang bateri kereta weak..so, yang tinggal hanya motosikal..ko gila nak bawak budak kecik 2 orang naik moto tengah2 panas..malam nye pulak dah nak bawak budak2 tu balik kajang..tak ke kesian..

Setelah pikir dua tiga empat kali, akhirnya aku batalkan je niat nak ke pantai yang telah lama ku idam idamkan..takpe..nanti hujung bulan ni nak pergi lagi..harap2 boleh la aku melepaskan hajat tuk mandi manda kat pantai yang berdekatan situ ye..tak pun tunggu abang ipar aku balik..sekarang nih khidmat dia dan rakan seperjuangan masih diperlukan oleh sebuah negeri yang memerlukan perhatian n keselamatan yang lebih dari mereka..semoga semuanya  kembali aman damai seperti sediakala..amin2..

Ok lah..mata tak ngantok tapi perlu untuk ku pejamkan jua sebab esok nak kerja..almaklumlah, aku kan dah bekerja..so, kene la rehat2kan diri jugak..ye tak..btw, thanks a lot for spent ur tyme to read n singgah kat umah usang aku ni ye..daaa...

#aku rasa tajuk dengan cerita aku nih macam tak kene je..pape je la..tak tau nak taruk tajuk ape ka..janji ade tajuk dah..hahahaa..maap la ye..

No comments: